16. toukokuuta 2014

Nallukka

Mainitsin Aasi-postauksessa tehneeni uusimmalle veljenpojalleni joululahjaksi nallen. Ja tässä nyt olisi pari kuvaa tuosta nallukasta. Nallen pyöreä muoto viehätti minua niin kovasti, että se löi laudalta kaikki muut vaihtoehdot, joita olin miettinyt joululahjavaihtoehdoksi. ;) Nallen ohje löytyi toisesta omistamastani pehmolelukirjasta (kansikuva alla). Käytin nalleen puuvilla- ja bambulankoja, joita minulta löytyi omista kätköistä. Ainakin viime kesänä alennusmyynnistä haalimaani Novitan Bambua (tuo hieman harmaampi sinisävyinen lanka) ja joitakin ikivanhoja (äidiltä tai mummolta saatuja) puuvillalankoja. Täytteenä pumpulia. Niin ja silmät ja kuono on kirjottu jollakin puuvillalangalla myöskin, tarkempaa lajimääritystä ei siitäkään ollut enää saatavilla. 

Valmis nallukka.
Tällä kertaa olin jopa tyytyväinen kuonoon ja silmiin. ;)

Tästä(kin) kirjasta löytyy pehmoleluohjeita vähän joka lähtöön.

Tämä on muuten ajastettu postaus. Kirjoitettu joskus tiistain ja keskiviikon välisenä yönä ihan vain siksi, että on kiinnostavaa kokeilla tällaista toimintoa. Ja siksi, että olen laiminlyönyt blogiani pitkän aikaa, ja nytkin olen reissussa enkä voi kirjoitella "live"-postauksia. :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti